تولید سفره یکبار مصرف 2

نمایش ویدیو درباره تولید سفره یکبار مصرف 2

تولید سفره یک بار مصرف 

ماندگار سبز تولید سفره یکبار مصرف 2 در سال های اخیر، پیشرفت تکنولوژی و تمایل مردم به زندگی راحت تر باعث ورود لوازم و تجهیزات یکبار مصرف مختلفی به بازار شده است. سفره یکبار مصرف یکی از این محصولات می باشد. عدم نیاز به پاک کردن، آسان مصرف بودن، تنوع در طرح و رنگ و قیمت مناسب باعث شده تا این محصول خیلی سریع به پای ثابت سبد مصرفی خانوار تبدیل شود. سفره های یکبار مصرف از لحاظ جنس و نوع مواد سازنده به انواع مختلفی تقسیم می شوند که شامل موارد زیر هستند:

سفره یکبار مصرف پلاستیکی:

سفره پلاستیکی از رایج ترین و پرکاربردترین انواع سفره یکبار مصرف است که از پلی اتیلن ساخته می شود و در انواع نازک و ضخیم موجود است. برای پیک نیک ها و گردش ها می توانید از مدل نازک آن استفاده کنید و مدل ضخیم تر آن برای مجالس شکیل تر است.

سفره یکبار مصرف کاغذی:

مواد اولیه سفره یکبار مصرف کاغذی در واقع همان موادی است که در تولید دستمال کاغذی استفاده می شود. در این سفره ها به منظور جلوگیری از نفوذ مایعات به روی میز یا فرش، یک لایه پلی اتیلن زیر کاغذ لمینت می شود.

سفره یکبار مصرف پلی استر:

جنس این سفره چیزی مابین کاغذ و پارچه است، اما براق تر و نرم تر. این سفره ها به دلیل این که مایعات را جذب نمی کنند و دوام زیادی دارند، قابل شستشو نیز هستند و می توان حتی چندین بار از آن ها استفاده کرد.

سفره یکبار مصرف شیشه ای:

این سفره ‌ها از لمینت چند لایه‌ ای تولید می ‌شود تا ضخامت و استحکام مورد نیاز را داشته ‌باشد. ضخامت بالای آن باعث شده که اغلب مصرف کنندگان از آن به عنوان رومیزی استفاده کنند. آن ها علاوه بر ضخامت بیشتر نسبت به سایر مدل ها، ظاهری شفاف و شیشه مانند دارند و کاملا ضد آب هستند. انواع سفره یکبار مصرف از نظر طرح چنان چه بخواهیم سفره های یکبار مصرف را از لحاظ طراحی به انواع مختلفی تقسیم کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

سفره یکبار مصرف ساده:

در طراحی و تولید سفره یک بار مصرف ساده از هیچ طرح و نقشی استفاده نمی شود، کاملا فاقد چاپ بوده و زمینه آن ها تک رنگ می باشد. این مدل سفره ها بیشتر برای مناسبت های معمولی و خودمانی کاربرد دارند. هم چنین برای کسانی که به دنبال ارزان ترین سفره یک بار مصرف هستند، خرید سفره یکبار مصرف ساده توصیه می شود.

سفره یکبار مصرف مجلسی:

سفره های مجلسی ظاهری شکیل تر و رسمی تر و ضخامتی بیشتر دارند. طرح ها و رنگ بندی های این سفره ها به گونه ای است که می توان آن را متناسب با مجالس گوناگون انتخاب کرد. به عنوان مثال برای مجالس ختم سفره یک بار مصرف مشکی یا با رنگ های تیره، و در جشن ها طرح ها و رنگ های شاد برای سفره های یک بار مصرف مجلسی طرفداران بیشتری دارند.

سفره یکبار مصرف طلاکوب و نقره کوب:

چنان چه قصد استفاده از سفره یکبار مصرف در مجالس رسمی را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از سفره های طلاکوب و نقره کوب است. این سفره ها نسبت به انواع معمولی ضخیم تر بوده و طرح های مجلسی تری دارند. این محصول دارای زمینه تک رنگ با رنگ های جذاب و زیباست که روی آن طرح هایی به رنگ طلایی یا نقره ای چاپ می شود. چاپ این رنگ ها با استفاده از دستگاه چاپ هلیو انجام می پذیرد که باعث می شود طرح ها برجسته تر به نظر برسند و جلوه شکیل تری را برای مجالس شما به ارمغان بیاورند. سفره های طلا و نقره کوب بر خلاف سفره های معمولی فاقد پرفراژ بوده تا بدون نگرانی از بابت مشخص شدن محل پرفراژ در وسط سفره بتوانید آن را به اندازه نیاز خود برش دهید.

مزایای استفاده از سفره یکبار مصرف

استفاده ساده و راحت قیمت مناسب بهداشتی بودن عدم نیاز به تمیز کردن حجم و وزن پایین عدم نفوذپذیری در برایر مایعات امکان برش در ابعاد دلخواه دارای طرح های متنوع
تولید سفره یکبار مصرف 2

تولید سفره یکبار مصرف 2

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.