چاپ برند روی لیوان کاغذی

چاپ برند روی لیوان کاغذی

چاپ برند روی لیوان کاغذی

چاپ لیوان یکبار مصرف

چاپ برند روی لیوان کاغذی, حتما شما هم با لیوان های یکبار مصرف کاغذی مواجه شده ای که بر روی آنها طرح های مختلفی چاپ شده است. این لیوان ها، به منظور کاربردهای مختلف از استفاده از آنها به عنوان لیوان های تبلیغاتی تا استفاده ی معمول به عنوان لیوان برای صرف آب، چای، قهوه و … چاپ شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

برای چاپ لیوان یکبار مصرف از کاغذی به عنوان متریال بهره گرفته می شود که به صورت مخصوص و انحصاری به همین منظور وجود داشته و جنس آن از همان کاغذهایی هستند که برای بسته بندی و انجام پکیجینگ سایر مواد غذایی هم مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه بیشتر در مورد چاپ بر روی لیوان یکبار مصرف، عامل های موثر بر قیمت، کیفیت چاپ و … صحبت می کنیم.

اما در صورتی که به دنبال جای مطمئن برای چاپ لیوان یکبار مصرف، چاپ لیوان کاغذی قهوه، چاپ لیوان کاغذی دوجداره و … هستید.

چاپ برند روی لیوان کاغذی

مزایای استفاده از چاپ روی لیوان کاغذی

همان طور که گفته شد لیوان‌ کاغذی به صورت یکبار مصرف تهیه می شود. در این لیوان از پوشش پلاستیک یا موم برای افزایش مقاومت لیوان در اثر نفوذ مایعات به بیرون استفاده می شود.

در لیوان کاغذی با استفاده از چاپ می توان جلوه ویژه ‌ای به لیوان بخشید، به همین علت اکثر تولید کنندگان لیوان کاغذی از چاپ برای افزایش جلوه لیوان استفاده می نمایند. همچنین بسیاری از شرکت های خصوصی و یا دولتی برای تبلیغات از چاپ روی لیوان کاغذی استفاده می کنند.

این نوع چاپ یک تبلیغ ارزان و سود آور است که باعث جذب مشتری خواهد شد. شما می توانید لوگو مربوط به برند خودتان را روی لیوان چاپ کرده و در کنار آن از طرح های متنوع استفاده نمایید ، به این طریق افراد جذب طرح های روی لیوان شده و نام برند شما در ذهنشان حک خواهد شد.

شما می توانید از این لیوان ها در مکان های عمومی استفاده کنید تا به این طریق افراد زیادی از آن برای نوشیدن مایعات استفاده کنند.

در واقع قرار دادن لیوان کاغذی در محیط های پر رفت و آمد باعث دیده شدن بیشتر برند شما خواهد شد.

همچنین استفاده از این لیوان ها برای پذیرایی در سمینار ، همایش و نمایشگاه نیز بسیار موثر می باشد.

در نظر داشته باشید که چاپ روی لیوان یکبار مصرف کاغدی دارای هزینه بسیار پایین است و در عین حال تبلیغ بسیار موثری می باشد.

در صورتی که شما جزء تولید کنندگان لیوان و ظروف یکبار مصرف کاغذی هستید می توانید در انواع این ظروف از چاپ های هماهنگ با یکدیگر استفاده نمایید و پک لیوان و بشقاب یکبار مصرف کاغذی را به فروش برسانید.

این نوع پک ها در تولد ها و جشن ها بسیار استفاده می شوند و جزء تم اصلی مراسم ها می باشند.

تاریخچه چاپ لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی از زمانی آغاز شد که ظروف یکبار مصرف در دنیای مدرن امروز جایگاه ویژه ای پیدا کرد.

در گذشته ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بیشترین مورد استفاده را داشتند و رفته رفته با مشخص شدن مضرات این ظروف بر سلامتی انسان و محیط زیست،این ظروف جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی دادند.

در بین ظروف کاغذی،چاپ لیوان کاغذی پر کاربردترین آنها به لحاظ میزان استفاده است. طی سالهای اخیر تکنولوژی های به وجود آمده در صنعت کاغذ های PE،باعث شده تا این محصول به راحتی در طبیعت از بین برود و لیوان های کاغذی علاوه بر بهداشتی بودن زیست تخریب پذیر نیز می باشند.

لیوان کاغذی تبلیغاتی

لیوان کاغذی با طرح دلخواه همان لیوان کاغذی تبلیغاتی یا اختصاصی می باشد که طرح تبلیغاتی سازمان،ارگان،شرکت و یا حتی شخص بنا به سفارش بر روی لیوان چاپ می شود.

لیوان کاغذی را میتوان با طرح های اختصاصی تبلیغاتی در رستوران ها،فست فودها هیئت های مذهبی،بیمارستان ها،اداره ها و سازمان های دولتی و خصوصی،شرکت ها مورد استفاده قرار داد.

لیوان کاغذی تبلیغاتی برد تبلیغاتی بسیار بالایی داشته و بسیار مناسب برای جلسات و تشریفات رسمی می باشد. لیوان کاغذی تبلیغاتی میتواند در کنار جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی،یک پک حرفه ای جهت تبلیغات،بازاریابی و یا استفاده در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

چاپ و تیغ زنی لیوان کاغذی

برای چاپ لیوان کاغذی نیاز به طراحی طرح های مورد نیاز می باشد که برای لیوان های اختصاصی آرم و علائم تبلیغاتی استفاده می شود و در لیوان های عمومی طرح های عمومی،که در قالب و اندازه خاص خود طراحی می شود.

کاغذ لیوان کاغذی،کاغذ گلاسه کره ای ۲۱۸ و ۲۳۸ گرمی می باشد که در انواع طرح ها و رنگ ها و همچنین در ابعاد متفاوت چاپ و ساخته می شوند.

اما با توجه به گرانی های اخیر و همچنین توانمندی متخصصین ایرانی در تولید کاغذ لیوان کاغذی،کاغذ پارس ایرانی تولید می شود که کیفیت قابل قبولی داشته و از لحاظ کیفیت چاپ و نشتی لیوان مورد تایید بوده و به جرات میتوان گفت 60 درصد از بازار داخلی را پوشش داده است.

چاپ روی لیوان یکبار مصرف در چه مواردی استفاده می شود؟

لیوان های یکبار مصرف یکی از وسیله هایی هستند که به شکلی گسترده در کل دنیا از آنها به منظور نوشیدن آب، چای، قهوه، آبمیوه و … استفاده می شود.

به منظور زیبایی بیشتر این لیوان ها و یا انجام پروژه های تبلیغاتی و یا برندینگ از پروسه ی چاپ لیوان یکبار مصرف بر روی این لیوان ها بهره گرفته می شود.

شرکت هایی که دوست دارند کارهای تبلیغاتی برای شرکت خود انجام دهند از این کار یعنی ارائه ی طرح های خود برای چاپ بر روی لیوان های یکبار مصرف بسیار بهره می برند.

علاوه بر این برندهای بسیاری در سراسر دنیا سعی کرده اند از این روش تبلیغات و برندسازی برای خود استفاده کنند و طرح های تبلیغاتی خود را به وسیله ی چاپ بر روی لیوان یکبار مصرف پیاده سازی کرده و به عموم ارائه دهند.

همچنین در بسیاری از نمایشگاه ها، سمینارها و … از این لیوان های چاپ شده به منظور تبلیغات یا معرفی محصول و حتی گاها هدایای تبلیغاتی استفاده می شود.

حرف آخر

امیدواریم که شما از این مقاله راضی بوده باشید .

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید …


شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

تماس : 09123220691 – 09125796194

اینستاگرام: sofre_mandegar

واتساپ: 09125796194

ساعت کاری: ۸ الی ۱۷
آدرس: پاکدشت ، فرون آباد اول مقداد ۷ کوچه چراغعلی پلاک ۲۴
مدیریت: مجید سلیمانپور


تولید سفره یکبار مصرف مجلسی در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف تشریفاتی در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف ورساچ در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف افطار در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف رنگی در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف کاغذی در پاکدشت , تولید کیسه فریزر در پاکدشت , تولید کیسه زباله در پاکدشت , تولید لیوان کاغذی در پاکدشت , قیمت سفره یکبار مصرف در پاکدشت , قیمت سفره یکبار مصرف مجلسی در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف طاقه رول شده در تهران , تولید سفره یکبار مصرف ماندگار در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف ۵۰ متری در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف بدون گرانول در پاکدشت ، تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف در پاکدشت، خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف در فرون آباد, کارخانه تولید سفره فرون آباد , خرید عمده سفره از فرون آباد , آدرس تولیدی لیوان کاغذی در تهران, خرید لیوان کاغذی در تهران, قیمت لیوان بکبار مصرف در تهران,

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


آخرین مقالات


سفره یکبار مصرف طاقه ای چیست؟ | انتخابی اقتصادی-7مزیت آن
قیمت سفره یکبار مصرف مجلسی [ 8 ویژگی سفره یکبار مصرف مجلسی ]
نحوه از بین بردن بوی بد سفره یکبار مصرف | 4 روش موثر
خرید سفره یکبار مصرف ضخیم [ 7 مزایای سفره یکبار مصرف ضخیم ]