سفره یکبار مصرف کربنی چیست

سفره یکبار مصرف کربنی چیست

سفره یکبار مصرف کربنی چیست

سفره یکبار مصرف کربنی

سفره یکبار مصرف کربنی چیست, به معنای تولید با مواد اولیه ضایعاتی می باشد . به همین دلیل از مواد اولیه درجه 2 و 3 ساخته می شود.

تفاوت سفره یکبار مصرف درجه ۱ با نمونه های درجه ۲ و ۳ چیست ؟

سفره های یکبار مصرف درجه 1 با مواد اولیه پتروشیمی تولید می شوند. اما نمونه های درجه ۲ و ۳ آن برای کاهش هزینه نهایی با ضخامت پایین تر و مواد اولیه ضایعاتی تولید می شود که دارای کیفیت پایین تری می باشد ، نگران بوی بد سفره های درجه 2 و 3 نباشید زیرا این مشکل با وانیل قابل حل می باشد.

سفره یکبار مصرف کربنی چیست

ارزان ترین سفره یکبار مصرف

با استفاده از مواد اولیه درجه 2 و 3 می توانید ارزان قیمت ترین سفره یکبار مصرف را سفارش دهید که ضخامت کم و کیفیت پایین، بدون نقش و نگار ، بدون شفافیت می باشد.

می توانید ارزان قیمت ترین نوع سفره یکبار مصرف را سفارش دهید که بازار فروش بسیار عالی در ایران و خاورمیانه دارد زیرا سفره یکبار مصرف لوکس هم تنها یکبار مصرف است و کمتر کسی با قیمت بالا آن ترغیب به خرید آن می شود.

مواد اولیه تولید سفره یکبار مصرف

سفره های یکبار مصرف مجلسی و با کیفیت اکثرا به صورت چند لایه تولید می شوند که در بعضی موارد یک لایه کاغذ هم روی آن لمینت می شود اما سفره های یکبار مصرف کربنی برای کاهش قیمت بیشتر به صورت تک لایه با ضخامت پایین و تنها با مواد اولیه پلاستیکی بازیافت شده تولید می شود.

در اکثر موارد برای سفره های کربنی از مواد اولیه نایلکسی استفاده می شود ، به طور کلی تمام سفره های پلاستیکی از مواد اولیه نایلونی یا نایلکسی تولید می شوند.

سفره یکبار مصرف پرفراژدار چیست ؟

پر فراژ در اصل همان خط برش سفره می باشد یعنی سفره یکبار مصرف در متراژ معینی قابل جدا شدن می باشد. و برای مصرف آسان در اکثر سفره های یکبار مصرف تولید می شود.

ابعاد ، ضخامت و متراژ تولید سفره یکبار مصرف 

عرض و ضخامت سفره یکبار مصرف به صورت مستقیم به نیاز مشتری بستگی دارد و مشاوران ماندگار سبز تنها در انتخاب بهترین نمونه با توجه به قیمت می توانند به شما کمک کنند از همین رو باید خود مشتری ابعاد و ضخامت مورد نیاز را اعلام کند.

متراژ های پر سفارش سفره یکبار مصرف عبارتند از :

۱۵ متری
۵۰ متری
۱۰۰ متری
۲۰۰ متری
متراژ بسته بندی رول به صورت اختصاصی قابل تعیین توسط مشتری می باشد و متراژ بالا تنها نمونه های پر سفارش سفره یکبار مصرف است.

قیمت تولید سفره یکبار مصرف

این محصول با مواد اولیه پلی اتیلنی تولید می شود از همین رو قیمت آن به صورت مستقیم به مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد که هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان می باشد. از همین رو قادر به درج قیمت دقیق در وب سایت نیستیم. برای دریافت قیمت تنها کافیست با مشاوران فروش ماندگار سبز تماس حاصل فرمایید و اطلاعات دقیق نمونه مورد نظر خود را اعلام کنید تا قیمت به شما اعلام شود.

پخش عمده و صادرات به تمام نقاط ایران و جهان

شرکت ماندگار سبز قادر به تولید و پخش عمده سفره یکبار مصرف بدون هیچ گونه محدودیتی می باشد از همین رو بار تولید شده در هر نقطه ای از ایران یا لب مرز کشور مورد نظر تحویل داده می شود و بعد از تایید مبلغ نهایی تسویه خواهد شد.

چاپ روی سفره

در اکثر موارد سفره یکبار مصرف کربنی رنگی و بدون چاپ سفارش داده می شود اما در صورت درخواست مشتری امکان چاپ متن ، طرح یا حتی تصویر با ضمانت مشخص شدن ریز ترین جزئیات هم وجود دارد.

مزایای استفاده از سفره یکبار مصرف
  • استفاده ساده و راحت
  • قیمت مناسب
  • بهداشتی بودن
  • عدم نیاز به تمیز کردن
  • حجم و وزن پایین
  • عدم نفوذپذیری در برابر مایعات
  • امکان برش در ابعاد دلخواه
  • دارای طرح های متنوع
  • خرید سفره یکبار مصرف با کیفیت
مواد اولیه مهم ترین عامل در کیفیت سفره یکبار مصرف 

 

سفره های یکبار مصرف با کیفیت که در کارخانجات معتبر تولید می شوند با ترکیب ۹۰ درصد گرانول پلی اتیلن و ۱۰ درصد کربن ساخته می شوند.

اما برخی تولیدکنندگان جهت کاهش هزینه های تولیدی اقدام به پایین آوردن درصد پلی اتیلن نموده و متناسب با آن درصد کربن را افرایش می دهند.

این عمل موجب بالا رفتن میزان ناخالصی در محصول تولیدی می شود که باعث می شود در صورت تماس مواد غذایی با سفره سلامت مصرف کننده به خطر بیفتد.

حرف آخر

امیدواریم که شما از این مقاله راضی بوده باشید .

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید …


شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

تماس : 09123220691 – 09125796194

اینستاگرام: sofre_mandegar

واتساپ: 09125796194

ساعت کاری: ۸ الی ۱۷
آدرس: پاکدشت ، فرون آباد اول مقداد ۷ کوچه چراغعلی پلاک ۲۴
مدیریت: مجید سلیمانپور


تولید سفره یکبار مصرف مجلسی در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف تشریفاتی در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف ورساچ در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف افطار در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف رنگی در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف کاغذی در پاکدشت , تولید کیسه فریزر در پاکدشت , تولید کیسه زباله در پاکدشت , تولید لیوان کاغذی در پاکدشت , قیمت سفره یکبار مصرف در پاکدشت , قیمت سفره یکبار مصرف مجلسی در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف طاقه رول شده در تهران , تولید سفره یکبار مصرف ماندگار در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف ۵۰ متری در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف بدون گرانول در پاکدشت ، تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف در پاکدشت، خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف در فرون آباد, کارخانه تولید سفره فرون آباد , خرید عمده سفره از فرون آباد , آدرس تولیدی لیوان کاغذی در تهران, خرید لیوان کاغذی در تهران, قیمت لیوان بکبار مصرف در تهران,

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


آخرین مقالات


سفره یکبار مصرف طاقه ای چیست؟ | انتخابی اقتصادی-7مزیت آن
قیمت سفره یکبار مصرف مجلسی [ 8 ویژگی سفره یکبار مصرف مجلسی ]
نحوه از بین بردن بوی بد سفره یکبار مصرف | 4 روش موثر
خرید سفره یکبار مصرف ضخیم [ 7 مزایای سفره یکبار مصرف ضخیم ]