دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی

دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی

دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی

دستگاه تولید ظروف گیاهی

دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی, برای تاسیس کارخانه ظروف یکبار مصرف گیاهی نیاز به دستگاه های زیر می باشد:

دستگاه ورق ساز ظروف یکبار مصرف
دستگاه پرس ظروف یکبار مصرف یا دستگاه ترموفرمینگ ظروف یکبار مصرف
دستگاه استکر
تجهیزات جانبی

دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی

قیمت دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی

در مقایسه با خط تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی و خط تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی بالاتر است. اما میزان تولید و سود آوری آن نیز بهتر می باشد.

ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

توليد ظروف يکبار مصرف گیاهی از چند بخش اصلی ذيل تشکيل می گردد :
ميکس کردن نشاسته با ساير مواد افزودنی
در اين بخش نشاسته وارد ميکسر دور بالايی می گردد .

ساير مواد افزودنی در اين مرحله به آن افزوده می شود و عمل ميکسينگ تحت دما و فرآيند مشخصی صورت می گيرد .
بعد از اينکه ميکسينگ با شرايط کنترل شده در زمان مشخص انجام گرديد طی يک پروسه دمايی مشخص خنک شده و بصورت گرانول اوليه از دستگاه خارج شده و بسمت دستگاه اکسترودر هدايت می گردد.

اکسترود کردن و توليد شيت

نشاسته ای که در مرحله قبل توسط دستگاه ميسر خاص به گرانول اوليه تبديل گرديد وارد اين دستگاه می گردد .

در اين اکسترودر نيز که از حساسيت منحصر به فردی برخوردار است تحت شرايط کنترل شده گرانول حرارت داده می شود و اکسترود می گردد سپس با عبور از بين غلتک های دقيق تبديل به ورق می گردد و سپس ورق توليد شده با دستگاه رول کن تبديل به رول می گردد که می تواند به همين صورت به انبار رول ها منتقل شود يا مستقيما به کنار دستگاه وکيوم فرمينگ يا پرشر فرمينگ برای تبديل شدن به ظروف يا ساير قطعاتی که توسط فرآيند وکيوم يا پرشر توليد می گردند انتقال داده شود.

دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف

قیمت دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی
همیشه وقتی حرف از ظروف یکبار مصرف میزنیم، بلافاصله اسم پلاستیک در ذهنمان خطور می کند. ظروف یکبار مصرف پلاستیکی که قاتل طبیعت، حیوانات و سلامت هستند.

ظروف یکبار مصرف کاربردهای زیادی دارند و صنعت لازم و ضروری است.

حال با این اوصاف چه برسر طبیعت می آید؟ چه بر سر دام و طیوری می آید که در طبیعت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی را می بینند و آن را بعنوان غذا می خورند؟ پس نیازمان به ظروف یکبار مصرف را چه کنیم ؟
دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی و نایلون بسته بندی فروش بسیار خوبی را در دو سال اخیر تجربه کرده است.

قیمت این دستگاه ها نیز وابسته به میزان خرید کارخانه داران در بازار و نوع دستگاه و ابزارهای استفاده شده در خط تولید می باشد.

ظروف یکبار مصرف گیاهی یکی از ظروفی هستند که این روزها مصرف بسیار بالایی پیدا کرده اند. بیشترین وجه تمایز آنها، گیاهی بودن ظروف است؛ بطوری که امکان تجزیه شدن در محیط زیست را دارند و آسیبی به آن نمی رسانند.

از طرفی کمبود تولیدکنندگان در این عرصه، سبب شده تا خیلی از فعالان حوزه صنعت تصمیم بگیرند در تولید ظروف گیاهی نیز وارد شوند. از این رو فروش دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی نیز بالطبع بازار خوبی را تجربه خواهد کرد.

انواع دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی

در همین ابتدا بد نیست بدانید که خط تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی و پلاستیکی دقیقا شبیه بهم هستند. تنها کافیست مواد اولیه مورد استفاده برای تولید ظروف مشخص شوند.

اولین دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی، دستگاه ورق ساز می باشد. از این دستگاه می توان برای تبدیل مواد اولیه (نشاسته و پلی پروپیلن) به ورق استفاده می شود.

دستگاه بعدی که دستگاه ترموفرمینگ نام دارد، ورق های آماده شده را براساس قالب نصب شده به ظرف مورد نظر تبدیل می نماید. در واقع در این دستگاه تعیین می کنیم که چه ظرفی می خواهیم بسازیم.

دستگاه بعدی نیز دستگاه استکر یا جمع کننده می باشد. این دستگاه ظرف را جمع کرده و به شکل نهایی بدل می کند. لذا وجودش در خط تولید به نوعی الزامی است.

سازنده دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف

تهیه لیوان، ظرف، بشقاب و … به صورت یکبار مصرف، نیازمند دستگاه های تولید این ظروف می باشد. سازنده دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف، آن را به گونه ای طراحی کرده است که حتی بتوان در یک کارگاه کوچک نیز اقدام به تولید این ظروف کرد.

استفاده از ظروف یکبار مصرف تم تولد که از مشتقات نفت می باشد، امروزه مورد انتقاد است و افراد بیشتر به سوی استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی متمایل شده اند.

دستگاه های تولید ظروف یکبار مصرف بر دو نوع کلی هستند: ۱- دستگاه تولید با سیستم نیمه فرمینگ و ۲- دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف با سیستم ترمو فرینگ

سازنده دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف در هنگام تولید این دستگاه ها باید توجه داشته باشد که استاندارد های لازم را رعایت کند و ظروفی با کیفیت خوب و بهداشتی به مشتری عرضه کند.

حرف آخر

امیدواریم که شما از این مقاله راضی بوده باشید .

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید …


شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

تماس : 09123220691 – 09125796194

اینستاگرام: sofre_mandegar

واتساپ: 09125796194

ساعت کاری: ۸ الی ۱۷
آدرس: پاکدشت ، فرون آباد اول مقداد ۷ کوچه چراغعلی پلاک ۲۴
مدیریت: مجید سلیمانپور


تولید سفره یکبار مصرف مجلسی در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف تشریفاتی در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف ورساچ در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف افطار در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف رنگی در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف کاغذی در پاکدشت , تولید کیسه فریزر در پاکدشت , تولید کیسه زباله در پاکدشت , تولید لیوان کاغذی در پاکدشت , قیمت سفره یکبار مصرف در پاکدشت , قیمت سفره یکبار مصرف مجلسی در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف طاقه رول شده در تهران , تولید سفره یکبار مصرف ماندگار در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف ۵۰ متری در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف بدون گرانول در پاکدشت ، تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف در پاکدشت، خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف در فرون آباد, کارخانه تولید سفره فرون آباد , خرید عمده سفره از فرون آباد , آدرس تولیدی لیوان کاغذی در تهران, خرید لیوان کاغذی در تهران, قیمت لیوان بکبار مصرف در تهران,

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


آخرین مقالات


سفره یکبار مصرف طاقه ای چیست؟ | انتخابی اقتصادی-7مزیت آن
قیمت سفره یکبار مصرف مجلسی [ 8 ویژگی سفره یکبار مصرف مجلسی ]
نحوه از بین بردن بوی بد سفره یکبار مصرف | 4 روش موثر
خرید سفره یکبار مصرف ضخیم [ 7 مزایای سفره یکبار مصرف ضخیم ]