بهترین تولیدی سفره یکبار مصرف

بهترین تولیدی سفره یکبار مصرف

بهترین تولیدی سفره یکبار مصرف

تولید کننده برتر سفره یکبار مصرف

بهترین تولیدی سفره یکبار مصرف, در این مطلب قصد داریم به شما برترین تولید کننده سفره یکبار مصرف را معرفی کنیم.

برند ماندگار سبز نه تنها در زمینه تولید سفره یکبار مصرف بلکه در تولید محصولاتی از جمله کیسه زباله رولی، نایلکس رکابی و … نیز فعالیت دارد.

این برند با سابقه ای درخشان و نامی خوش، از جایگاه قابل قبولی در بازار برخوردار است و توانسته رضایت هموطنان عزیزمان را با تولیدات مرغوب و باکیفیت جلب کند. با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی تولید کننده برتر سفره یکبار مصرف بپردازیم.

بهترین تولیدی سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف                    بهترین تولیدی سفره یکبار مصرف

بهتر است قبل از آنکه به معرفی تولید کننده برتر سفره یکبار مصرف بپردازیم اشاره ای به جایگاه این محصول در زندگی روزمره داشته باشیم. در حال حاضر سبک زندگی انسان دچار تغییر و تحولات زیادی شده است. در سال های گذشته از سفره های معمولی در مهمانی ها و مجالس استفاده میشد. این نوع سفره ها یکبار مصرف نبودند اما عمری طولانی داشتند.

تمیز کردن و جمع آوری آن ها به زمان زیادی نیاز داشت. از زمانی که سفره های یکبار مصرف وارد بازار شدند استقبال مردم از آن ها بسیار زیاد شد. یکی از تصورات اشتباهی که در مورد این سفره ها وجود دارد  این است که همه فکر می کنند از این سفره ها فقط در مجالس و مهمانی ها برای صرف وعده های غذایی استفاده می شود ، در حالی  که ازین سفره ها استفاده های دیگری مانند رومیزی و .. نیز می شود.

سفره های یکبار مصرف بسیار پرکاربرد هستند و کمتر خانه ای را پیدا می کنید که این محصول در آن وجود نداشته باشد. هنگامی که از این نوع سفره استفاده می کنید دیگر نیازی به تمیز کردن و جمع آوری آن ها وجود ندارد. زیرا همان طور که از نامشان پیداست یکبار مصرف هستند و بعد از هر بار استفاده باید آن ها را دور انداخت.

این سفره ها در انواع مختلف مجلسی، کاغذی و معمولی تولید می شوند. تولید کننده برتر سفره یکبار مصرف به نام ماندگار سبز تلاش می کند تا از بهترین مواد اولیه مرغوب در تولید آن بهره بگیرد. سفره های یکبار مصرف در تماس مستقیم با مواد غذایی هستند و اگر از متریال نامرغوب در آن ها بکار رفته باشد باعث ضرر رساندن به سلامت جسمانی افراد خواهد شد.

ماندگار سبز

ماندگار سبز  به عنوان تولید کننده برتر سفره یکبار مصرف در ایران، فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده و تاکنون توانسته به جایگاه خوبی در بازار برسد.

این مجموعه با بهره مندی از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، ماشین آلاتی مجهز و بهره گیری از دانش متخصصین تلاش می کند تا محصولاتی را تولید کند که علاوه بر مرغوبیت و زیبایی، سازگار با سلیقه افراد جامعه نیز باشد.

محیط تولیدی ماندگار سبز کاملا بهداشتی و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا می باشد. از دیگر تولیدات این مجموعه می توان به انواع نایلون، نایلکس، کیسه فریزر و … اشاره کرد.

کیسه زباله رولی پرفراژدار، کیسه نایلونی و نایلکسی پرفراژدار از دیگر محصولات تولید شده توسط برند ماندگار سبز می باشد. بسیاری از سفره های یکبار مصرف نیز دارای پرفراژ هستند.

پرفراژ همان نقطه چین هایی هستند که سفره یا کیسه را به قطعات مختلف تقسیم می کنند. برای جداسازی این قطعات فقط کافیست تا آن ها را از محل تعیین شده جدا کنید و نیازی به استفاده از ابزارهای تیز و برنده نمی باشد. شما عزیزان می توانید برای سفارش انواع کیسه زباله رولی، سفره یکبار مصرف، نایلکس رکابی دسته دار و … از خدمات برند ماندگار سبز استفاده کنید.

سفره‌های یکبار مصرف به دو دسته تقسیم می‌شوند

سفره‌های کاغذی و پارچه‌ای      

این سفره ها معمولا از کاغذ یا پارچه ساخته می شوند و در دسته سفره های یکبار مجلسی به شمار می روند. این سفره‌ها عمدتاً در میزهای غذاخوری خانگی و جشن‌ها و مراسم رسمی استفاده می‌شوند.

سفره‌های پلاستیکی

 

این نوع سفره‌ها از پلاستیک ساخته شده و در مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، پارک‌ها و سفرهای خارج از شهر استفاده می شوند. این سفره‌ها به دلیل مقاومت بیشتر در برابر آب و دیگر عوامل، برای پیک‌نیک و سفرهای کوتاه مدت نیز مناسب هستند.

نکات قابل توجه در انتخاب سفره یکبار مصرف

1. کیفیت مواد استفاده شده: سفره‌های با کیفیت از مواد با کیفیت و مناسب تولید شده‌اند. بنابراین، باید مطمئن شوید که موادی که برای تولید سفره مصرف شده از جمله کاغذ، پلاستیک و یا نوعی فیبر استاندارد می‌باشد.

شرکت ماندگار سبز به عنوان تولید کننده برتر سفره یکبار مصرف پیوسته به این موضوع توجه دارد و با تولید سفره یکبار مصرف با کیفیت و سایر محصولات مانند نایلکس رکابی و کیسه زباله رولی توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.
2. مقاومت و اندازه: مقاوت و اندازه یکی از مواردی است که میتواند تولید کننده برتر سفره یکبار مصرف را به صورت ویژه و بارز مشخص نماید.

سفره‌های مقاوم تر به طور معمول از ورقه‌های ضخیم‌تر تهیه می‌شوند. همچنین، اندازه و شکل سفره نیز می‌تواند در انتخاب آن موثر باشد. برای مثال، اگر قصد دارید برای یک مهمانی یا پیک نیک در طبیعت، از سفره یکبار مصرف استفاده کنید، می‌توانید سفره‌های بزرگتر و با شکل مناسب را برای خود تهیه کنید.
حرف آخر

امیدواریم که شما از این مقاله راضی بوده باشید .

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید …


شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

تماس : 09123220691 – 09125796194

اینستاگرام: sofre_mandegar

واتساپ: 09125796194

ساعت کاری: ۸ الی ۱۷
آدرس: پاکدشت ، فرون آباد اول مقداد ۷ کوچه چراغعلی پلاک ۲۴
مدیریت: مجید سلیمانپور


تولید سفره یکبار مصرف مجلسی در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف تشریفاتی در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف ورساچ در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف افطار در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف رنگی در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف کاغذی در پاکدشت , تولید کیسه فریزر در پاکدشت , تولید کیسه زباله در پاکدشت , تولید لیوان کاغذی در پاکدشت , قیمت سفره یکبار مصرف در پاکدشت , قیمت سفره یکبار مصرف مجلسی در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف طاقه رول شده در تهران , تولید سفره یکبار مصرف ماندگار در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف ۵۰ متری در پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف بدون گرانول در پاکدشت ، تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف در پاکدشت، خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه پاکدشت , تولید سفره یکبار مصرف در فرون آباد, کارخانه تولید سفره فرون آباد , خرید عمده سفره از فرون آباد , آدرس تولیدی لیوان کاغذی در تهران, خرید لیوان کاغذی در تهران, قیمت لیوان بکبار مصرف در تهران,

اشتراک گذاری این مقاله

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


آخرین مقالات


سفره یکبار مصرف طاقه ای چیست؟ | انتخابی اقتصادی-7مزیت آن
قیمت سفره یکبار مصرف مجلسی [ 8 ویژگی سفره یکبار مصرف مجلسی ]
نحوه از بین بردن بوی بد سفره یکبار مصرف | 4 روش موثر
خرید سفره یکبار مصرف ضخیم [ 7 مزایای سفره یکبار مصرف ضخیم ]