سبد خرید شما خالی است.
برندهای دوستدار محیط زیست, امروزه زندگی و کسب و کارها به سمت پایداری و سازگاری با محیط زیست رفته اند.
این کسب و کارها در هر گوشه از جهان در حال رشد می باشند.
سازمان ها به زودی می فهمند که مصرف کنندگان امروزی به چیزی فراتر از محصولات و خدمات اهمیت می دهند.
آن ها به دنبال این هستند تا پول خود را صرف محصول از یک برند دوستدار محیط زیست کنند.
این قضیه می تواند احساس خوبی به آنها القا بدهد. در نتیجه برترین برند های دوست دار محیط زیست آنهایی می باشند که بیشترین بازدهی را در بازار دارند.
بیش از ٪۹۰ از مدیرعاملان امروزی معتقدند که مفهوم پایداری برای موفقیت بسیار مهم است.
همانطور که افراد در شبکه های اجتماعی سبک زندگی پایدار را تبلیغ می کنند، برند های دوست دار محیط زیست نیز بیشتر مورد استقبال عموم قرار میگیرند.
از این طریق می توان فهمید که برند های دوستدار محیط زیست در آینده سهم زیادی را در بازار خواهند داشت.
بنابراین شرکت ها دارند فراتر از اصول اولیه ابتکارات CSR خود فکر میکنند تا بتوانند یک مفهوم متفاوت به جهان عرضه کنند.
راهکارهای متفاوتی که شرکت ها در این راستا پیش گرفتند به طور معمول شامل موارد زیر می باشد:
۱- ارائه محصولات و خدمات پایدار
۲- پوزیشن های جدید کاری مانند مدیر ارشد پایداری
۳- انتشار گزارش های سالیانه پایداری برای شفافیت بیشتر
برندهای دوستدار محیط زیست، شرکت هایی هستند که برخی از بزرگترین مشکلات زیست محیطی را می شناسند و می دانند که چگونه راه های منحصر به فردی برای غلبه بر این مشکلات ارائه دهند.
این سازمانها فقط از بستهبندیهای بازیافتی استفاده نمیکنند. یا اینکه ترموستاتهای خود را در زمستان برای کاهش مصرف انرژی خاموش نمیکنند.
بسیاری از برندهای دوستدار محیط زیست نیز در حال سرمایه گذاری برای یافتن ابتکارات جدیدی هستند که نحوه عملکرد آنها را در سطح اساسی تغییر می دهد.
به عنوان مثال به نسل هفتم نگاه کنید. این شرکت محصولات پاک کننده را با محصولاتی تعویض کرد که در آن از هیچگونه سموم و مواد شیمیایی مضری که که در طی سالیان سال برای تولید محصولات شوینده و پاک کننده در بازار مورد استفاده قرار می گرفت را نداشتند.
برای تبدیل شدن به یکی از معتبر ترین برند های دوستدار محیط زیست در جهان، این تجارت باید از صفر شروع می کرد و فرمول منحصر به فرد خود را برای تمیز کردن پیدا می کرد. با این حال، نتایج کار این شرکت قابل توجه بود. نسل هفتم اخیراً در صدر فهرست سالانه «بهترین برند های دوستدار محیط زیست» فوربس قرار گرفته است.
این روند به رهبران تجاری فردا نیز سرایت خواهد کرد. حدود ۸۸ درصد از دانشآموزان مدارس کسبوکار میگویند که فکر میکنند مسائل اجتماعی و محیطی برای برندسازی کسبوکار بسیار مهم است. علاوه بر این، تعداد بیشتری از کارآفرینان برای اولین بار، USP ها و نقاط تمایز خود را بر اساس حفاظت از محیط زیست قرار می دهند.
آگاهی و دغدغههای روز افزون مشتریان نسبت به مسائل و چالشهای زیست محیطی در جهان باعث به وجود آمدن برند های دوستدار محیط زیست شده است.
مصرف کنندگان به طور فزاینده ای از تأثیری که انسان بر محیط زیست می گذارد آگاه هستند. گزارش پایداری جهانی نیلسن نشان داد که ۶۶ درصد از مردم گفتند که حاضرند تا هزینه بیشتری بپردازند ولی از محصولاتی که توسط برندهای دوستدار محیط زیست تولید می شود خریداری کنند.
علاوه بر این، مطالعات بیشتر از هریس اینتراکتیو نشان داد که ٪۸۲ از مشتریان در مورد سابقه پایداری یک کسب و کار تحقیق می کنند.
در نتیجه اگر ما قصد داریم که از محیط زیست محافظت کنیم باید در خود تغییر ایجاد کنیم.
چراکه بسیاری از مطالعات نشان میدهند که اگر به مسائل مرتبط با پایداری توجه نشود، میتوانیم در ۳۰ سال آینده شاهد یک تهدید بزرگ برای تمدن بشری باشیم.
بنابراین آنهایی که صاحب کسب و کارهایی هستند محصولشان نمیتواند به چرخه محیط زیست باز گردانیده شود، مجموعه عظیمی از مشتریان بالقوه را از دست خواهد داد.
بنابراین نمی توان فقط به برندسازی دوستدار محیط زیست پرداخت. بلکه این قضیه باید به بخشی از DNA شرکت تبدیل شود.
به عنوان مثال به چای ارگانیک Numi نگاه کنید. هر کاری که این شرکت انجام می دهد به ماموریت خود برای پایداری مربوط می شود.
از بسته بندی محیطی گرفته تا کمک های مالی به سازمان های غیر انتفاعی زیست محیطی و ردیابی انتشار کربن! Numi Tea همچنین مغز پشت ابتکار “یک قدم نزدیکتر به یک جامعه ارگانیک و پایدار” است که مدیران عامل و رهبران تجاری را از سراسر جهان گرد هم می آورد تا در شیوه های پایدارتر سرمایه گذاری کنند.
در جاهای دیگر، برندهایی مانند The Pearl Source در حال برداشتن گام های اولیه خود به دنیای راهکارهای پایدار هستند.
این شرکت تنها از مرواریدهای پایدار در تولیدات خود برای کمک به حفظ سیاره استفاده می کند. این برند دوستدار محیط زیست همچنین دارای صندوق غیرانتفاعی خود است، صندوق “Power Pearl”، که بخشی از هر فروش را به خیریه های نیازمند اهدا می کند.
اگر بتوانید یک برند اصیل و اختصاصی سازگار با محیط زیست ایجاد کنید، مزایای آن قابل توجه است.
چرا که در آینده مشتریان زمان و پول بیشتری را صرف کسبوکاری میکنند که ارزشهای آنها را منعکس میکند.
مطالعات نشان می دهد که ٪۹۰ از هزاره ها هر روز مشاغل سازگار با محیط زیست را به جای همتایان غیرپایدار خود انتخاب می کنند.
در واقع، یکی از بزرگترین مزایای طرحهای سبز برای برند های دوستدار محیط زیست، توانایی بیشتر در جذب نسل هزاره است.
این نسل در حال حاضر بزرگترین جمعیت مصرف کننده در جهان است و به عنوان نسل سبز نیز شناخته می شود. اگر می خواهید مشتریان فردا را جذب کنید، پس باید کاری برای محیط زیست انجام دهید.
حرف آخر
امیدواریم که شما از این مقاله راضی بوده باشید .
توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.
موفق باشید …
شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.
تماس : 09123220691 – 09125796194
اینستاگرام: sofre_mandegar
واتساپ: 09125796194
ساعت کاری: ۸ الی ۱۷
آدرس: پاکدشت ، فرون آباد اول مقداد ۷ کوچه چراغعلی پلاک ۲۴
مدیریت: مجید سلیمانپور